dinsdag 11 maart 2008

Fly stitch en Cross stitch

Ik loop een beetje achter met het laten zien van de resultaten van mijn TAST-challenge, maar ik heb er tussendoor wel aan gewerkt. Dit is het resultaat van de vliegsteek. Het is een hele makkelijke steek met veel mogelijkheden. Als je op de foto klikt, kun je de details beter zien.
I'm a bit behind showing the results of my TAST-challenge, but I'm still working on it. This is the result of the fly stitch. It was an easy one, with lots of possibilities. If you click the photo, you can see the details. Na de vliegsteek was het tijd voor de kruissteek. Die heb ik al zo vaak gebruikt, dat ik besloot om hem over te slaan. Het voorbeeld is een klein borduurwerkje, dat ik jaren geleden heb gemaakt en in deze periode meestal weer ergens mag hangen.
The next stitch was the cross stitch. I used it so much already, that I decided to skip it. This is a small embroidery I made years ago. In the spring it usually hangs somewhere in the house.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten